فایلستان
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 
موضاعات
پیوند وبلاگ
everything
جدیدترین ماشین های دنیا
فیسبوک به سبک ایرانی

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فایلستان و آدرس www.filestan.loxblog.com وبعد ادرس خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
بهمن 1401
شهريور 1401
ارديبهشت 1399
بهمن 1397
شهريور 1397
بهمن 1396
تير 1395
مهر 1393
شهريور 1393
مرداد 1393
تير 1393
خرداد 1393
فروردين 1393
اسفند 1392
بهمن 1392
دی 1392
آذر 1392
آبان 1392
مهر 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
پارس پا
گوپاس

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 879
بازدید کل : 78621
تعداد مطالب : 1145
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1




افزایش شانس ازدواج برای دختران چگونه دوستی مان را به ازدواج برسانیم؟

افزایش شانس ازدواج برای دختران

 

 


 

ما می‌خواهیم در اینجا در مورد این آداب رفتاری با شما صحبت کنیم. البته باید به دختر خانم‌ها یادآوری کرد که اجازه ندهند نگرانی از این مسئله تمام زندگی‌شان را مختل کند. باید بین یک دختر خانم مجرد با مشکلات روحی و خُلقی و یک دخترخانم مجرد با روح و روان سالم حتما دومي را انتخاب کنید و مراقب سلامت روح و جسم‌تان باشيد. در این صورت بدون شک دیر یا زود ازدواج خوبی خواهيد داشت. فراموش نکنید کم نیستند افرادی که در سنین بالا ازدواج می‌کنند و ازدواج موفقی هم دارند.

 


به دنبال فرد ایده‌آل نباشید

بیشتر افراد وقت زیادی را صرف می‌کنند تا بتوانند «فرد ایده‌آل» خود را پیدا کنند. اگر شما هم جزو این دسته هستید توصیه می‌کنیم از این ور و آن ور چرخیدن باز ایستید و درست با چشمانی باز پیش روی‌تان را نگاه کنید. مثلا به شخصی که همین حالا ارتباط نزدیکی با شما در زندگی دارد نگاه کنید. حال این فرد چه یک دوست باشد چه یک همکار یا هر کس دیگر، به کارهایی که برای دور کردن او از خودتان انجام می‌دهید دقیق تر شوید. انجام چنین کارهایی را متوقف کنید. اجازه دهید که در مسیری که هر دو دوست دارید بیفتید و همه چیز را در رابطه همانطور که هست قبول کنید.البته منظور ما این نیست که با هر شخصی که در حال رد شدن از مقابل تان است، طرح ازدواج بریزید اما یادتان باشد که هر چقدر که شما با دیگران درست برخورد کنید به همان اندازه نیز می‌توانید به شانس خود برای پیدا کردن فرد مورد علاقه تان نزدیک‌تر شوید.

 


گرفتار زنجیرهای زندگی نشوید

اگر کسی می‌خواهد به زندگی شما وارد شود به او اجازه انجام این کار را بدهید. حتی می‌توانید به او خوشامد هم بگویید. اصلا مهم نیست که او چه تیپ آدمی است. از برداشت اولیه ما از آدم‌ها ممکن است اشتباه باشد. زمان دادن به خودمان و دیگران اغلب شرایطی را فراهم می‌کند که بتوانیم بهترین تصمیم ممکن را بگیریم.

 

شخصیتی منحصر به فرد داشته‌باشید

بیشتر مردان به دنبال زنی خاص می‌گردند که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهل شکوه و شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی‌کند. مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می‌خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت‌های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند. از طرف دیگر زن ایده‌آل آنها شباهت زیادی با همان کلیشه همسر در خانواده و اجتماع دارد. آنها اغلب زنی را ستایش می‌کنند که مورد ستایش خانواده و اطرافیان شان قرار می‌گیرد و حتی اگر خودشان هم این واقعیت را ندانند در ناخودآگاه‌شان آن را پرورش داده و اين مسئله را به تصمیم‌گیری‌های‌شان راه می‌دهند.

 

زیبایی همیشه مهم است

بله؛ درست است که زیبایی و وضعیت ظاهری نخستین موضوعی نیست که اغلب مردها به آن توجه می‌کنند اما شک نداشته‌باشید که این موضوع در انتخاب همسر آینده آنها بی‌تاثیر هم نیست. بیشتر مردها دوست دارند از این طریق انتخاب شان را به رخ دیگران بکشند و یک افتخار کسب کنند بنابراین می‌توان گفت ظرافت و زیبایی در رفتار هم می‌تواند تاثیر مثبتی روی انتخاب آنها بگذارد. گرچه معیارهای زیبایی از فردی به فرد دیگر متفاوت است اما همیشه با نگه داشتن حد وسط می‌توان از اینکه یکی از کاندیداهای ازدواج مردان مجرد اطراف‌تان هستید یا خیر مطمئن شوید.

 

یک زن امروزی باشید

نمی توان در این مورد یک قانون بی چون و چرا صادر کرد اما اغلب مردهای امروز، به دنبال همسری می‌گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر دارد. یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند. مردهای امروزی زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره کار و فعالیت‌های اجتماعی‌شان را هم جدی بگیرند. این موضوع به آنها ثابت می‌کند آن زن قادر است زندگی خود را پیش ببرد و بیش از زنان اطرافش توانمند است. جاه طلبی هم برای مردان دلیل دوست داشتن یک زن است؛ زنی که برای رسیدن به اهدافش تلاش می‌کند و به سادگی عقب نشینی نمی‌کند.

 

وسواس را كنار بگذارید

محافظه كاری‌ها و وسواس‌های بی‌مورد را كنار بگذارید، اگر خواستگارهایی دارید كه حاضر نیستید حرف‌های‌شان را بشنوید یا اگر گاهی فامیل و دوستان‌تان كسی را برای ازدواج به شما معرفی می‌كنند اما شما اهمیتی نمی‌دهید، باید كمی در نگاه‌تان تجدید نظر كنید. شاید یكی از همین موارد بتواند همسر ایده‌آلی برای شما باشد. از آشنایی نترسید و چند هفته‌ای با خواستگارهای‌تان صحبت كنید و بعد تصمیم بگیرید، مشكلات كوچك آدم‌ها را بهانه نه گفتن نكنید. فراموش نكنید كه هر كسی با هر شخصیتی هم كه باشد، مشكلاتی دارد كه می‌توان از آنها ایراد گرفت، مهم این است که به ویژگی‌های برجسته او نظر کنید،شما نمی‌توانید یك شخصیت بی‌عیب و نقص را به‌عنوان همسر‌تان انتخاب كنید چون اصلا چنین شخصیتی وجود ندارد، اما سعی كنید فردی را انتخاب كنید كه بتوانید با مشكلاتش كنار بیایید و مدام به خاطرشان افسرده یا عصبانی نشوید.

 

به همه بگویید توقعی ندارید

از موانع مهم پيش روي ازدواج توقـعات بالا است و بسیاری از جوانان به دلیل مسائل مالی از تشکیل زندگی مشترک فراری هستند و بنابراین با كم كردن اين توقعات و بيان اين مسئله در موقعيت‌هاي مناسب مي‌توانيد زمينه ازدواج را ايجاد كنيد. همچنين يكي از مواردي كه مي تواند مانع ازدواج باشد و آقا را از اقدام به خواستگاري منصرف كند موقعيت اقتصادي خوب خانواده خانم است يعني آقا اين جرات را ندارد كه اقدام به ازدواج كند، شما به عنوان یک خانم می‌توانید سطح توقعات‌تان را پایین بیاورید و با بيان كردن اين مسئله در جمع دوستان و بستگان كه انتظارات من براي ازدواج بالا نيست به همه نشان دهید که در ذهن چه دارید تا خواستگار شما شجاعت تقاضا کردن را پیدا کند.

 

باید در درجه اول یک زن باشید

برخی از دختران، زن‌بودن خود را فراموش کرده‌اند؛ اینکه تحصیل کنند و سرکار بروند، چیز خوبی است اما متأسفانه برخی از دختران امروز، از آن‌طرف بام افتاده‌اند! بخشی از زن‌بودن زنان، در ارتباط با همسر و زندگی مشترک و نقش مادری شکوفا می‌شود و اینکه مورد حمایت و دوست‌داشته‌شدن همسر قرار بگیرند. دختران در ظاهر، این قضیه را کتمان می‌کنند. آنها با وجود زیبایی، جذابیت و موفقیت‌های فراوان، همه درها برای برقراری ارتباط با خود را بسته‌اند، چرا که تمام زندگی‌شان را در کار خلاصه می‌کنند؛ آنها می‌خواهند به همه نشان دهند خودشان از پسِ خودشان برمی‌آیند و نیازی به ازدواج نمی‌بینند اما اگر در خلوت خود صادق باشند، این نیاز را درون خود احساس می‌کنند. فراموش نکنید مردها تمایل دارند با خانمی ازدواج کنند که در درجه اول یک زن است.

 


هدف را باور کنید

افتخار کنید به سن بلوغ و بزرگسالی رسیده‌اید و همچنین به خوبی می‌دانید نیازمند همسری هستید که ادامه زندگی خود را با او بگذرانید.باورکنید که جذب جنس مخالف شدن و زندگی با او یکی از طبیعی‌ترین کارها در سرتاسر دنیاست. پس اگر برای به‌دست آوردن چیزی، بیش از اندازه تلاش می‌کنید، بهتر است کاملا ریلکس با قضیه برخورد کنید؛ چراکه طبیعت آنچه را که لازم است، انجام می‌دهد و فقط کمی به کمک شما نیاز دارد.

 

با خود مهربان باشید

دختری ناامید، عصبی و پرخاشگر که طلبکار از دنیا و دیگران است، چگونه انتظار دارد که فرد مناسبی پیدا کند! دختری که هنوز با هم‌جنس خود نمی‌تواند درست ارتباط برقرار کند، چگونه انتظار دارد که دیگران به او خواستگار معرفی کنند! دختران باید روی شخصیت خود و به‌خصوص مهربانی با خود، کار کنند. برخی از دختران امروز به‌دلیل داشتن تحصیلات و شغل، بخشی از زنانگی خود ازجمله مهربان‌بودن را کم‌رنگ کرده‌اند، درصورتی‌ که یک مرد، حس محبت و مهربانی و حمایت همسر خود را می‌خواهد اما متأسفانه برخی دختران با تحصیل و شغل خود می‌خواهند که قدرت خود را به رخ فرد مقابل بکشند که در این‌صورت مردان فراری می‌شوند!

 

همان شخصی شوید که دوست دارید پیدا کنید

در خودتان همان صفاتی را که دوست دارید شریک‌تان داشته باشد، پرورش دهید و برای ارتقای آنها از هیچ تلاشی مضایقه نکنید؛ کلاس، آماده‌سازی، تراپی، رشد معنوی، رژیم، ورزش و... .خود را از مرزهایی که در سرتاسر خود کشیده‌اید، رها كنيد. اگر برای مدت زمان بسیار زیادی است که با آدم‌هاي متفاوت قرار ملاقات می‌گذارید، اما به نتیجه دلخواه دست پیدا نمی‌کنید، به خودتان مدتی فرصت بدهید تا بتوانید راحت تر با مسائل برخورد کنید. اگر جزو افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در خانه می‌گذرانند، بهتر است کمی به بیرون بروید و به موقعیت‌های جدید بیندیشید.

 

نكته مهم

زیاد در قید و بند قیافه افراد نباشید. اگر متوجه این موضوع باشید که قیافه خوب همیشه به معنی شخصیت خوب نیست، آن وقت مردان خوبی را دور و بر خود خواهید دید که لزوما هر کجا که می‌روند سرها به طرف آنها برنمی‌گردد.

 

 

چگونه دوستی مان را به ازدواج برسانیم؟

گاهی دل‌تان می‌خواهد تمام کلیشه‌های را کنار بگذارید و خودتان گل و شیرینی به دست به خانه‌شان وارد شوید اما خواستگاری دختر از پسر چیزی نیست که همیشه جواب بدهد. بنابراین، باید دنبال روش هایی باشید که مرد مورد نظرتان را به ازدواج با خود ترغیب کنید.
 


تکلیف‌تان را روشن کنید
اگر می‌خواهید فرد مورد نظرتان را به ازدواج ترغیب کنید، قبل از هرچیز باید بدانید که چه نسبتی با او دارید. آیا او به شما توجه دارد؟ آیا روابط تان از فاز رسمیت همکاری و آشنایی و همکلاسی بودن فراتر رفته اما هنوز به مرحله ای که پیشنهاد بدهد نرسیده؟ آیا حرفی از ازدواج میان شما رد و بدل شده یا برنامه‌ای در این مورد ریخته‌اید؟


باید از خود بپرسید که آیا او آمادگی شروع زندگی مشترک را دارد؟ برای دانستن اینکه آیا او هم علاقه‌ای به ازدواج با شما دارد یا خیر، می‌توانید از کسی که به او نزدیک است کمک بگیرید. دوست صمیمی او یا دوست مشترک‌تان می‌تواند نقش واسطه را ایفا کند. اما یادتان نرود که این واسطه باید بی‌طرف باشد و نسبت به ازدواج شما هم نظری مثبت داشته باشد. پرسش و صحبت در مورد ازدواج یا سۆال کردن در این مورد که آیا برای آینده تصمیمی داری یا نه، از مسئولیت‌های این واسطه است. برایش توضیح دهید که در این گفت‌وگو، نباید اشاره مستقیمی به  شما داشته باشد.


 
نیمه رسمی باشید
اگر سراغتان آمد و خواست بیشتر با شما آشنا شود، باید از همان آغاز هدف رابطه را مشخص کنید و برای مطلع کردن خانواده ها برنامه و نقشه داشته باشید. روشن بودن تکلیف هر دوی شما، بسیاری از مشاجراتی که ممکن است در این دوران میان شما فاصله بیندازد را از میان می‌برد و از آنجا که هر دوی شما برای هدفی مشترک انرژی صرف کرده و تلاش می‌کنید، مانع از دلسردی و تردیدتان می‌شود.


از یاد نبرید فشار آوردن و انتظار عجله از طرف مقابل، داشتن جایگاه شما را در چشم او پایین می‌آورد. اگر مردی که به او علاقه‌مند شده‌اید، سعی کرد به شما نزدیک شود و در عین حال از شما مهلتی برای رسیدن به اهدافش خواست و قرار بر این شد که بعد از تحقق برنامه‌هایش به خواستگاری‌تان بیاید، چاره‌ای جز انتظار ندارید. اما این انتظار را در چهارچوبی خانوادگی تا حدودی رسمیت بدهید. در این حد که خانواده ها از حضور فردی به عنوان خواستگار آینده شما مطلع باشند و دورا دور او را بشناسند.


در این مدت بهتر است میزان تلاش او برای تحقق وعده‌هایش را زیر ذره‌بین بگذارید. اگر بعد از این مدت هم بهانه‌تراشی و دلایلی را مطرح کرد که از نظر شما و اطرافیان‌تان قابل‌قبول و منطقی نبودند، بدانید که شما در حال ازدست دادن فرصت خود برای ازدواج هستید و بیهوده به این ارتباط دل بسته‌اید. اما اگر توضیحات او قانع‌کننده به نظر رسید و موضوعات مهمی مانند به اتمام نرسیدن تحصیل یا رفتن به خدمت سربازی یا عدم آمادگی اولیه مالی را مطرح کرد، باتوجه به شرایط سنی شما و مقدار زمانی که لازم دارد، تصمیم بگیرید.



شما خواستگاری نکنید
بهتر است به صورت نا محسوس خواسته‌تان را بیان کنید. پیشنهاد مستقیم ازدواج از طرف یک خانم در کشور ما چندان مرسوم نیست و آغازگر مشکلات دیگری در رابطه می شود، اما یک پیشنهاد غیرمستقیم، می‌تواند شما را چند قدمی جلوتر ببرد و تکلیف‌تان را تا اندازه‌ای روشن‌تر کند. اگر شما به یک مرد به صورت مستقیم پیشنهاد ازدواج دهید، معمولا حالات دفاعی به خود می‌گیرد و عقب‌نشینی می‌کند، بنابراین بهتر است زمینه را مهیا کنید و کمی به انتظار بنشینید. برای شروع می‌توانید به ایده‌هایی که در زمینه ازدواج دارید اشاره کنید یا از اینکه ارتباط هدفدار را می‌پسندید صحبت کرده و به عکس‌العمل‌های او خوب توجه کنید. اگر مردی که حرف‌های شما را می‌شنود، صحبت را عوض کرد یا نشان داد که کاملا عکس شما فکر می‌کند، بهتر است وقت خود را تلف نکنید!


 
رابطه را بی‌دلیل کش ندهید
زمان ازدواج دختر و پسر متفاوت است و بسیاری از دختران با عبور از یک محدوده سنی شانس کمتری برای ازدواج با کسی که سن و شرایط مناسب را داشته باشد پیدا می‌کنند. گذشت زمان طولانی و بیشتر از 1تا 2سال به انتظار خواستگاری رسمی او نشستن، مشکلات بسیاری را در یک رابطه ایجاد می‌کند. بعد از چنین زمانی، احتمال اینکه طرف مقابل شما پشیمان شود یا انتظار خانواده ها سر بیاید و رابطه به تنش کشیده شود زیاد است. اگر با هم قرار ازدواج گذاشته‌اید، می‌توانید بعد از گذشتن مدتی از او بخواهید در جلسات مشاوره پیش از ازدواج شرکت کند.


 
این مرد فریبتان می دهد!
واژه‌هایی را که به زبان می‌آورد زیر ذره‌بین بگذارید. کسی که می‌گوید «من اهل ازدواج نیستم اما چون تو را دوست دارم حاضرم برای همیشه با تو بمانم!» فرد مسئولیت‌پذیری نیست و هدفی جز وقت گذرانی از رابطه با شما ندارد. خیلی سریع و مقتدرانه این رابطه را قطع کنید و به زندگی خود برگردید. موردهای ازدواج را به خاطر چنین مردی از دست ندهید.
کسی که توان پذیرفتن مسئولیت را ندارد، حتی اگر با اصرار شما به خانه مشترک وارد شود، نمی‌تواند زمینه یک زندگی موفق و آرام را فراهم کند. پس گمان نکنید که همه ماجرا به نشستن پای سفره عقد ختم می شود. زندگی با یک فرد بی‌مسئولیت، از انتظار برای به‌دست آوردن او هم زجرآورتر است.


به جای نادیده گرفتن نشانه‌ها و امید بستن  بی‌دلیل سنگ‌های‌تان را با او وا بکنید. اگر او از دادن جواب صریح به شما طفره می‌رود، بیشتر مراقب باشید! شاید پای یک بازی در میان است و این فرد تنها می‌خواهد زمان بیشتری را در کنار شما صرف کند. برخی از آقایان نه حاضر به پذیرفتن مسئولیت ازدواج هستند و نه حاضرند از طرف مقابل جدا شوند.


 
در گوشی با دخترخانم ها
وقتی می خواهید مردی را به سمت خود جذب کنید چند نکنه مهم را باید به یاد داشته باشید:
تمایل نشان دادن به کسی با آویزان او شدن فرق دارد. در عشقتان درماندگی نشان ندهید. مردان از زنان وابسته و شخصیت های آویزان به شدت می ترسند و احساس خفگی می کنند و خیلی زود از رابطه استعفا می دهند.


طوری رفتار کنید که همه زیر و بم زندگی تان، شخصیتتان و درونیات شما کف دست او نباشد. او باید بداند شما قله های فتح نشده زیادی در شخصیتتان دارید و بهتر است همه صمیمت ها را با او تجربه نکنید تا بداند نیاز دارد شما را بیشتر بشناسد و برای این کار، باید بیشتر و جدی تر به شما نزدیک شود و این تنها از راه ازدواج ممکن است. انگیزه کشف و تصاحب همیشه یک مرد را در مدار یک زن قرار می دهد.


عکس های جالب دختران ایرانی با چادر و بدون چادر!

یک عکاس خوش ذوق در اقدامی فوق العاده از برخی زائران حرم حضرت امامزاده صالح که برای ورود به این مکان مقدس می بایست چادر به سر می کردند، قبل و بعد از چادری شدن از آنها تصویربرداری کرده است.
شایان ذکر است امامزاده صالح از فرزندان امام موسی کاظم (علیه السلام) می باشند و این مکان مقدس در میدان تجریش، شمال شهر تهران واقع شده است

 




 

کره شمالی را هرگز این گونه ندیده اید!
دولت کره شمالی از سال 1960 کمپی تابستانی به منظور جلب و جذب دانش آموزان از سرتاسر جهان برای تبلیغ کمونیسم و ترویج زندگی به سبک کره ای تاسیس کرده است که این کمپ ها سالانه شاهد حضور بیش از 300 دانش آموز از سرتاسر جهان است.

" سونگ داون" در شهر ساحلی " وونسان" کره شمالی سالانه پذیرای دانش آموزانی از سراسر جهان است.

دولت کره شمالی در دوره قبل از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بیشتر از دانش آموزان کشورهای بلوک کمونیستی برای شرکت در این کمپ ها دعوت می کرد اما پس از فروپاشی شوروی و از بین رفتن بلوک شرق، سیاست دولت پیونگ یانگ جذب دانش آموزان از سراسر جهان حتی ایالات متحده آمریکا است.
 
امسال دولت کره شمالی دانش آموزانی از 5 کشور روسیه، چین، ویتنام، تانزانیا و ایرلند برای حضور در این کمپ تابستانی دعوت کرده است.

بودجه مورد استفاده در برنامه های کمپ سونگ داون از سوی دولت تامین می شود و تلاش دولت پیونگ یانگ در راستای " دیپلماسی عمومی" برای بهبود چهره این کشور در برابر تبلیغات منفی رسانه ای از این کشور در سطح جهان است؛ اما به ازای هر دانش آموز برای اقامت 8 روزه در این کمپ ها مبلغ 270 دلار اخذ می شود.

دولت کره شمالی همه ساله دانش آموزانی را در رده سنی زیر 18 سال از سرتاسر جهان حتی ایالات متحده آمریکا به این کمپ ها جذب می کند.

دانش آموزان شرکت کننده در این کمپ در تفریحات و کلاس های گوناگون موسیقی و هنری شرکت می کنند و با فرهنگ و زبان و موسیقی و رقص های سنتی کره شمالی آشنا می شوند.

این کمپ علی رغم فقر گسترده در کره شمالی مجهز به روز ترین امکانات تفریحی و ورزشی است.

تصاویر زیر کمپ 2014 و مراسم آغاز رسمی آن را نشان می دهد.



 
مراسم خوشامد گویی دانش آموزان کره شمالی به دانش آموزان میهمان کمپ تابستانی 2014

 
S A L I  J O O N
 

دانش آموز 12 ساله روس در حال تفریح در ساحل

S A L I  J O O N


نوجوانان تانزانیایی حاضر در کمپ کره شمالی

S A L I  J O O N


نمایی از یکی از ساختمان های داخل کمپ تابستانی

S A L I  J O O N


مجسمه کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل دو رهبر فقید کره شمالی در میدان مرکزی کمپ سونگ داون

S A L I  J O O N
 

 




 

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

روشنک عجمیان در یک جمع صمیمی

S A L I  J O O N

 

* سلفی احمدرضا احمدی، مجری ورزشی در کنار حسین رفیعی و سیاوش مفیدی

S A L I  J O O N   

 

* رامسین کبریتی در کنار خانواده اش

 چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی   

 

* محمدرضا شریفی نیا در کنار امیر یل ارجمند و سعید نیکپور. این عکس مربوط به فیلم معمای شاه است که برای دهه فجر آماده میشود.

S A L I  J O O N

 

* رضا صادقی: جاتون خالى يه طبعت گردى باحالى بود ... فارغ از كار و درگيرى ..... زود بيدار شدن از خواب هـم نعمتيه ..... احسان هـميشه برادر خوبم بوده و هست

S A L I  J O O N

 

* سیروان و زانیار خسروی در کیش قبل از کنسرت سیروان

S A L I  J O O N

 

* علی صالحی و امیر نوری در شیراز

S A L I  J O O N

 

* سیاوش مفیدی در کاخ سروستان

S A L I  J O O N

 

* تعطیلات عید فطر آنا نعمتی در ویلای شمال

S A L I  J O O N

 

* ویشکا آسایش و تیم کوهنوردی اش در رشته کوه های البرز

S A L I  J O O N

 

* الناز شاکردوست و خرید گل

S A L I  J O O N

 

* محمدرضا هدایتی که به جرگه خوانندگان پیوسته و اخیرا با اجرای کنسرت این روند را تکمیل کرد. در کنار خوانندگان محبوب، زانیار خسروی و محسن یگانه.

S A L I  J O O N

 

* تینا آخوندتبار : زندگي تلخ نيست...زندگي همچون نت هاى موسيقى،بالا و پايين دارد،گاهى آرام و دلنواز،گاهى سخت و خشن،و گاهى هم شاد.از لحظه لحظه ى زندگيتون لذت ببريد

S A L I  J O O N

 

* حرکت زیبای مازیار فلاحی در بازدید از کودکان محروم.

S A L I  J O O N

 

* سلفی محسن افشانی در آسانسور

S A L I  J O O N

 

* رضا گلزار با به اشتراک گذاشتن این عکس که مربوط به سکانسی از سریال "ساخت ایران" است اعلام کرده که این سریال به زودی از شبکه تهران پخش خواهد شد.

S A L I  J O O N

 

* هدیه تهرانی که فعالیت زیادی در شبکه های اجتماعی ندارد، هر از چند گاهی یک عکس قدیمی به اشتراک میگذارد. این هم یکی از آن عکس هایش در کنار مهران مدیری.

S A L I  J O O N

 

* سلفی سحر دولتشاهی

S A L I  J O O N

 

* سلفی هانیه توسلی

S A L I  J O O N

 

* مجید اخشابی و محمود پاک نیت در شیراز

S A L I  J O O N

 

* دانیال عبادی در فیلم جدیدش

S A L I  J O O N

 

* الهام پاوه نژاد و دخترش

S A L I  J O O N

 

* کامبیز دیرباز و دخترش نیاز

S A L I  J O O N




 

اعداد شانس


اعداد شانس

 

 


 

زندگی پر از پستی و بلندی است که گاهی اوقات ما را بشدت گرفتار خود می‌کند تا آنجا که احساس می‌کنیم خسته‌تر از آن هستیم که ادامه دهیم.

 اگر این‌طور است گاهی بد نیست به اعداد شانس خود متکی شویم. این اعداد ما را تشویق می‌کنند به کارهایمان بهتر از گذشته رسیدگی کنیم. نه، تصور نکنید این اعداد مبنای خرافی دارند، بلکه کاملا براساس مسائل روان‌شناسی هستند و پس از کلی بررسی تهیه شده‌اند.

 

عدد شانس 2

این عدد بیان‌کننده قانون دو دقیقه است. یعنی اگر انجام دادن کاری فقط دو دقیقه یا کمتر وقت می‌گیرد، بلافاصله آن را انجام دهید. گاهی اوقات همین کارهای بظاهر ساده جلوی کامل‌کردن فهرست کارهای روزانه‌تان را می‌گیرد.

 

عدد شانس 5

وقتی با یک وظیفه سخت، چه در خانه و چه در محل کار مواجه شدید، از قانون 5 دقیقه استفاده کنید. برای این‌که آن کار سخت را به تعویق نیندازید به خودتان بگویید: «فقط 5 دقیقه روی این وظیفه وقت می‌گذارم و سپس اگر خواستم بعدا به سراغش می‌آیم.» با این کار شکیبایی‌تان را بالا می‌برید و چه بسا احساس می‌کنید می‌توانید تا آخر به آن کار رسیدگی کنید و انجام آن را به تعویق نیندازید.

 

عدد شانس 11

اگر از ورزش‌کردن بیزارید، اما می‌خواهید بدنی سالم و عمری طولانی داشته باشید، عدد شانس 11 به کارتان خواهد آمد. بیشتر افراد فقط 11 دقیقه در روز ورزش می‌کنند و بنابر آمار 1.8 سال به طول عمرشان اضافه می‌شود.

 

عدد شانس 15

آیا می‌خواهید دست از نوشیدنی‌های مضر بردارید یا دیگر سیگار نکشید یا دسرهای پر کالری شکلاتی را به دلایل سلامت مصرف نکنید، اما توانایی مقابله با وسوسه آنها را ندارید، عدد 15 مناسب‌تان است. تحقیقات نشان داده است اگر 15 دقیقه به چیزی یا خواسته‌ای «نه» بگویید بتدریج می‌توانید در برابر اکثر وسوسه‌ها، مقاومت خوبی از خود بروز دهید.

 

عدد شانس 20

به دنبال راه‌حل مناسبی برای یک مشکل هستید، اما هرکار می‌کنید به نتیجه‌ای نمی‌رسید. اینجاست که قانون 20 دقیقه مفید است. در واقع هنگام بروز مشکل فرد ممکن است دچار اضطراب و نگرانی شود و فکر و ذهنش بدرستی کار نکند، بنابراین بهترین راه‌حل 20 دقیقه فکر نکردن به آن مشکل است. در این مدت مغز و ذهن‌تان را کاملا در حالت آزاد و استراحت قراردهید و پس از 20 دقیقه به مشکل و راه‌حل احتمالی فکر کنید. این روش بیشتر مواقع جواب می‌دهد.


با برخی از عجیب‌ترین شغل‌های دنیا آشنا شوید!

هنگامی‌که افراد به دنبال شغل مناسبی برای خود هستند با توجه به تجربه، توانایی و استعدادهای خود به دنبال بازه محدودی از مشاغل می‌روند تا بتوانند به نسبت علایق و مهارت‌های خود شغلی را به دست بیاورند.

 اما گاهی اوقات افراد در هنگام انتخاب شغل به لیست شغل‌های معمول و موجود بسنده نمی‌کنند و به دنبال کارهایی می‌روند که شاید تاکنون وجود نداشته است و یا خود آن را ابداع می‌کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم به برخی از عجیب‌ترین شغل‌ها در گوشه و کنار جهان و نحوه پیدایش آن‌ها اشاره‌کنیم.

 

 -مدل ساز حرفه ای

 لگو در سال 2013 در یک مسابقه ای که برای انتخاب بهترین مدل ساز لگو در بین نوجوانان برگزار شد، یک دختر 13 ساله توانست از بین 100 کاندبدا شغل رؤیایی و مورد نظر خود را تصاحب کند. طرح مدل لگو ساخته شده توسط این دختر در مسابقه انتخاب شد و پس از یک مصاحبه مشکل با مسئولین لگو وی به استخدام مرکز تفریحی ونسور لگولند در آمد. وظیفه وی طراحی و ساخت با لگو و نگهداری از بیش از 1800 طرح لگو در این پارک تفریحی است.

با برخی از عجیب‌ترین شغل‌های دنیا آشنا شوید!

 

-مترسک زنده

بدون شک داشتن شغلی به عنوان مترسک به هیچ عنوان بعد از تحصیلات دانشگاهی به سراغ شما نمی‌آید اما در سال 2012 یک فارغ التحصیل رشته موسیقی در دانشگاه انگلیس شغل مترسک انسانی را انتخاب کرد. جیمی فاکس 22 ساله بعد از اتمام درس خود در دانشگاه بانگور انگلیس به استخدام یک کشاورز در نورفلک درآمد تا با پوشیدن یک کت بزرگ نارنجی رنگ و در دست داشتن یک آکاردئون پرندگان مزاحم را که دیگر از مترسک‌های معمولی نمی‌ترسیدند از زمین‌های کشاورزی دور کند. وی در قبال این شغل هفته ای 250 پوند دریافت می‌کند و حتی می‌گوید بسیاری از دوستانش به این شغل وی حسادت می‌کنند!

با برخی از عجیب‌ترین شغل‌های دنیا آشنا شوید!

 

 -عزادار حرفه ای

 در کشور تایوان برگزاری مراسم تدفین برای افرادی که از دنیا رفته‌اند بسیار اهمیت دارد و خانواده‌ها نیز تمام تلاش خود را می‌کنند که این مراسم را هرچه باشکوه تر برگزار کنند. افرادی که در تایوان وضعیت مالی خوبی دارند برای مراسم تدفین عزاداران حرفه ای را استخدام می‌کنند که به‌صورت حرفه ای برای مرده‌های آن‌ها گریه کرده و خود را به زمین بزنند. این سنت از زمانی در تایوان شکل گرفت که اعضای خانواده معمولاً برای کار بسیار از خانه دور می‌شدند. هنگامی‌که شخصی از دنیا می‌رفت فرصت بازگشت و برگزاری مراسم را نداشتند ازاین‌رو افرادی را استخدام می‌کردند که به‌جای آن‌ها عزاداری را انجام دهند.

با برخی از عجیب‌ترین شغل‌های دنیا آشنا شوید!

 

-منتقد باربیکیو تمام‌وقت

 دنیل واگن در سال 2013 شغل اصلی خود را که مهندسی معماری بود رها کرد و به دنبال شغل رؤیایی مورد علاقه خود رفت و در نهایت به اولین منتقد باربکیو تمام وقت در دنیا تبدیل شد. تمام مجلات و روزنامه‌ها و وب سایت‌های امریکایی برای داشتن نظر در مورد باربکیو و غذاهای کبابی به وی مراجعه می‌کنند. کار وی به قدری خوب است که یک کتاب هم در این زمینه یک کتاب نیز به چاپ رسانده است. وی برای نگارش کتاب خود 6 ماه تمام وقت صرف کرد و روزانه در بیش از 10 رستوران باربکیو در سرتاسر آمریکا غذا خورد.

با برخی از عجیب‌ترین شغل‌های دنیا آشنا شوید!

 

-مسافران قلابی

 در کشور اندونزی به دلیل جمعیت بالا و تعداد زیاد خودروها ترافیک یکی از مشکلات بزرگ جاکارتا پایتخت این کشور است. ازاین‌رو پلیس اندونزی قانونی را وضع کرد که طبق آن خودروها تنها زمانی می‌توانند وارد مناطق طرح ترافیک شوند که بیش آر 3 نفر مسافر داشته باشند. در ابتدا این طرح بسیار کارآمد بود اما بعدها به نوعی ابزار سودجویی برخی از افراد قرار گرفت. به این صورت که بسیاری از افراد در کنار خیابان به راننده‌ها پیشنهاد می‌دهند که آن‌ها را همراهی کنند تا بتوانند وارد مناطق طرح ترافیک شوند و در عوض مبلغی را دریافت کنند. درآمد این افراد در روز چیزی در حدود 8 دلار است. این شغل در اندونزی غیرقانونی بوده و پلیس با این افراد به شدت برخورد می‌کند.

با برخی از عجیب‌ترین شغل‌های دنیا آشنا شوید!

 

 -ناظر خشک شدن رنگ

 دکتر توماس کورون محقق دانشگاه برک شایر شغل تمام وقت عجیبی داردو و تمام طول روز را به مشاهده فرایند خشک شدن رنگ بر روی دیوار و یا زیر میکروسکوپ می‌گذراند. وی نتایج مشاهدات خود را در اختیار شرکت تولید کننده رنگ دلوکس برای تولید رنگی با ثبات و ماندگاری بیشتر قرار می‌دهد.

با برخی از عجیب‌ترین شغل‌های دنیا آشنا شوید!

 

 -مسئول تست خواب حرفه ای

در سال 2013 هتل فین در قلب هلسینکی به دنبال یک مسئول تست خواب حرفه ای می‌گشت تا بتواند در 35 اتاق مختلف هتل فین بخوابد و در مورد تجربه خواب در هرکدام از آن‌ها مطلبی را در وبلاگ هتل بنویسد. ملزوماتی که هتل برای استخدام تعیین کرده بود دائن بود که شخص مورد نظر باید از نظر زمان کاری بسیار انعطاف‌پذیر بوده و توانایی نگارش وبلاگ خوبی داشته باشد.

با برخی از عجیب‌ترین شغل‌های دنیا آشنا شوید!




شگفت انگیزترین دیدنی‌های دنیا

salijoon.info

 صحراي نامبيا

 

salijoon.info

مواد مذاب خارج شده از زمين در نوادا

 

salijoon.info

درخت هاي يخ زده در فنلاند

 

salijoon.info

جزيره آگوشيما در ژاپن

 

salijoon.info

غار والتومو در نيوزلند

 

salijoon.info

درياچه بايكال در روسيه

 

salijoon.info

درياچه هيلير در استراليا

 

salijoon.info

درياچه نترون در تانزانيا

 

salijoon.info

معدن مايس در مكزيك

 

salijoon.info

دشت هاي نمك بوليوي

 

salijoon.info

غارهاي يخي در ايسلند

 

salijoon.info

آبشارهاي زيرآبي جزاير موريس

 

salijoon.info

جزيره وادهوو در مالديو


آخرین مطالب ...
» دانلود کتاب صوتی چگونه در بورس ۲ میلیون دلار بدست آوردم :
» ستاره هایی که والدینشان در کودکی آنها را رها کردند!!
» ستاره‌هایی که از بیماری‌های کشنده نجات یافتند/ از آنجلینا جولی تا سلنا گومز
» عکس های خیلی قدیمی از ستاره ها که کمتر کسی آنها را دیده است!
» مشکلات خواننده زن 29 ساله بخاطر درشت بودن اندامش! عکس
» عکس های خنده دار و دیدنی از نوزادی که 9 هفته زودتر بدنیا آمد
» سوژه شدن حرکت ماتریکسی ورزشکار زن ایرانی! عکس

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com